1. Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2. Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich i Poczty Polskiej na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
3. Wysyłka zamówionego towaru następuje po otrzymaniu zapłaty lub wybraniu przesyłki pobraniowej w terminie podanym na karcie danego produktu. Wyjątek stanowi odbiór własny Klienta w siedzibie firmy. Może to nastąpić po potwierdzeniu przez Sklep mailem lub telefonicznie skompletowania zamówienia i ustaleniu z Klientem terminu odbioru towaru.
4. Termin dostarczenia przesyłki zależy od dostępności towaru w Sklepie (czasu realizacji zamówienia) i czasu dostawy. Dostępność towaru jest podana w opisie danego produktu.
Dla zamówień złożonych z wielu przedmiotów czas realizacji zamówienia jest określany na podstawie towaru o najdłuższym terminie dostarczenia.
Czas dostawy jest liczony od chwili odebrania przez przewoźnika przesyłki ze Sklepu do momentu dostarczenia jej do Klienta.
W przypadku płatności przelewem termin dostarczenia przesyłki należy liczyć od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sprzedawcy.5. Wraz z przesyłką dostarczany jest dowód zakupu: faktura VAT lub paragon.
6. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Informację o całkowitej wartości zamówienia (towar + koszt dostawy + dopłata za rodzaj płatności) Klient otrzymuje na stronie Sklepu po wybraniu formy płatności i sposobu wysyłki.
7. Po wysłaniu zamówionego towaru Klient otrzymuje informację na podany e-mail o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego.
8. Informację o aktualnym statusie nadanej przesyłki Klient może sprawdzić na stronie internetowej przewoźnika wpisując w odpowiedniej rubryce numer listu przewozowego lub dzwoniąc na infolinię firmy kurierskiej.